31.12.06

Da er snart 2006 over...


Utsikt fra hytten. Vi så både sol og snø i noen få dager, før vi vendte nesen mot Bergen og regn igjen...


nyttårsaften i dag. gleder meg masse faktisk. Mannen og jeg skal være alene, etter at alle barna er lagt selvsagt. Med pinnekjøtt, god drikke og film på tv. Kjøpte meg Pirates of the caribbien i går, begge filmene, så vi skal kose oss.

Ellers har det blitt gjort litt håndarbeid i romjulen.


Har heklet et lite sjal. Det ble mye mindre enn jeg hadde håpet på. Tror jeg hekler ganske stramt. Må bruke en litt tykkere krok neste gang... Det er heklet i brunt Silja og er deilig og varmt.


Erik bestilte en ny hals denne julen. Fikk bestemme farge selv og er kjempefornøyd. Fikk nesten ikke festet tråder før den skulle brukes. Den er strikket med dobbel sisu på pinne seks.


Ellers er det nå en lue i vaskemaskinen. Er spent på hvordan den blir. Jeg har også strikket tre vnflaskevesker som ble gitt vekk før jeg fikk tatt bilde av dem.

Nå lurer jeg på hva jeg skal begynne på. Venter litt på oppskriften i luealeongen og tips til juleavealongen. Men skal prøve strikke ferdig ting også. Selv om jeg brukte kvelden i går på å rekke opp masse arbeider som har ligget lenge. Må også finne oppskrift til to gensre til Oscar og Fredrik. men det får vente. Fikk to gensre i str 6 mnd til jul, så jeg er fornøyd en stund enda.

Ingen kommentarer: