26.1.07

Arbeid hittil i dag:



Ja jeg tenkte jeg skulle se hvor mye jeg fikk gjort i løpet av en ettermddag... hehe, noe må jeg jo skrive om i bloggen...

* tre pinner på Siljaskjerfet
* fire cm på vm-genser
* tøflene er ferdig og er nå i maskinen. Dette er før-bildet:
* tre rapporter på skjerfet med hullmønster



Problem:
Blir dette fint? Vet ikke om jeg synes det ble for rotete med både flerfarget garn og hullmøster. Man ser jo nesten ikke mønsteret, og jeg lurer da på om det i det hele tatt er vits i å strikke det slik. Jeg synes det blir pent, men er redd det bare er fordi fargene i garnet er sååå fine. Noen innspill?
Forresten forferdelig vanskelig å ta bilder av dette skjerfet.


3 kommentarer:

rakel sa...

syntes dette var veldig fint, ikke slik som alle andre skjerf.

Lena sa...

Jeg syns dette ble VELDIG flott jeg da, jeg liker at ting ikke er så "opplagte", blir mere spennende da. Nydelig farge og nydelig mønster, jeg ville fortsatt:o)

Tittei sa...

Det blir kjmpefint det skjerfet. Når du er ferdig blokker du det, og da kommer hullmønsteret fint fram.