24.1.07


Denne uken har Sylvez HJERTER som tema i temaukene sine. Og da lagde jeg dette kortet med det i tankene.

Jeg har også nålefiltet meg et hjerte som jeg skal bruke til nålepute tror jeg. Den andre jeg lagde ble ikke noe fin synes jeg, så den blir plassert i syskrinet mitt regner jeg med. Som en reservepute. Kanskje det kommer noen perler på denne også. Har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal gjøre det enda, men jeg skal prøve tenkte jeg.



Jeg blir så glad over denne alongen jeg. Synes det er så morsomt å tenke på tema når jeg observerer verden rundt meg. Tusen takk til Sylvez som satte dette igang!

6 kommentarer:

LilleBlå sa...

Så lekkert kort du har laget!
Jeg gikk glipp av Sylvz sin along jeg, - og det var kjempesynd.
Artig å følge med hos dere som er med! Ha en flott vinter-uke!

celie sa...

Heia!
Du har laget kjempemye fint her. Veldig koselig side har du også.

Sylvia sa...

Så fint hjertet ditt ble. Jeg har også filta i dag, hjerter faktisk, PÅ noe! Kommer i bloggen i morra!
Har skada meg litt på nåla noen ganger, under neglen, hjelp, det var vondt, grøss!!!
Så skjønne tvillingene var da!!!

lene sa...

Herlig side du har. Nydelig kort du lager, nydelig farge på Vm genseren , og godt å se at andre strikker"dobbelt" også slike at jeg ikke er helt alene. *smiler* Skikkelige tøffe tøfler...

Lena sa...

Flott kort! Koselig med hjerter:o) Ønsker deg god helg!

Beate Larssen sa...

Så herlige smågutta du har.
Ang Tema: Det kortet var bare kjempenydelig! -"Jeg blir så glad over denne alongen jeg. Synes det er så morsomt å tenke på tema når jeg observerer verden rundt meg. Tusen takk til Sylvez som satte dette igang!"- Må bare signere deg her. Det er artig å gå rundt med "tema" i tankan :)