11.1.07

Kommende prosjekter!

ja nå må jeg prøve å få en oversikt over kommende prosjekter, for nå hoper det seg virkelig opp her.

* 2 tovete luer i Fritidsgarn med blomst (bestilling)
* rett vrag rett opp og ned lue (bestilling)
* Odessa lue i dobbel alpakka med perler
* Odessalue i enkel alpakka uten perler
* Januar sokker
* Tovet pledd i Tove (bestilte garn i dag. 10 svarte, 10 hvite og 7 grønne nøster...)

Også har jeg på pinnene nå:
* garnstudio pannebånd
* hekler skjerf
* hekler skaut til niese


Hmmm også er jeg tvillingmor til tre månder gamle gutter, mor til 3 åring, kone, 100% student og tja. det var vel det... Lurer på når jeg skal få tid til alt...

Her er teppet jeg ska strikke og tove. Et meeeeget langtidsprosjekt...

2 kommentarer:

Elite sa...

Det pleddet er lekkert. Lykke til!

Gimpelise sa...

Oi, du har litt å henge fingrene i du. Lykke til med alle prosjektene dine.