26.1.07

Mannes teselskap

Jeg har invitert vennene mine på tebesøk jeg...


Jeg vet ikke helt om jeg er invitert, for jeg drikker ikke te jeg... Jeg drikker derimot store mengder Pepsi Max, og så har jeg fått dilla på Smash... Så jeg legger inn litt inspirasjon her i mangel av eget kamera her på skolen.


Men når jeg kommer hjem skal jeg ta bilde av min del av teselskapet, og i mellomtiden kan dere stikke innom til Manne og kose dere der.


Ellers så sitter jeg her på skolen og ønsker meg hjem. Storebror har fått omgangssyken og faren i huset i dag hjemme alene med to små gutter og en spysyk storebror. Og jeg sitter på skolen og må sitte her for å skrive oppgave i matematikk. Det er ganske så kjipt altså. Men jeg har lovet å komme hjem mellom to og tre, så det innbærer vel at jeg må stikke snart. Da skal jeg kose med storebror og kanskje finne frem noe strikketøy. Og på posten finnes det en pakke til meg fra Panduro, og den har jeg enda ikke fått hentet. Jeg gleder meg noe helt sykt!! Det er Thea og Theo toalettveske, noen engler på snor og en snømannkalender i tre. Moro!! Men jeg får se om symaskinen kommer opp i dag, eller om jeg skal strikke litt mer tøffel og genser. Må jo bli ferdig da...

Nei jeg får avslutte skriving her og skrive litt på matteoppgaven... Det er kjedelig det!

8 kommentarer:

manne sa...

Koslig at du tok turen innom teselskapet mitt!

..og så dumt med sykdom... håper det går fort over!

Dolci sa...

Tusen takk for koselig teselskap :-) Ha en fin, fin helg!

Tutten sa...

Det var kjekt å drikke te med deg.Ønsker deg enriktig god helg

Sylvia sa...

Heisann!
Jeg var faktisk inne hos dere i te-selskapet, jeg, men hadde ikke fått noen invitasjon.......
Men det var koselig, det var det!
Ha en flottings helg, da!!

Marit sa...

God bedring til den syke! Håper dere får en fin helg!

Theka/Linda sa...

Det var koselig å møte deg i Mannes teselskap =)

mettepia sa...

Så koselig teselskap. Hvis du har pepsi i et krus er det ingen som merker forskjell. Alle*fnis* har vel hørt om pepsite. Ønsker deg ei flott hel :) :)

Vipsen sa...

Takk for sist i teselskapet til Manne :-)