30.1.07

Nostalgi

Etterhvert som vi blir eldre vokser vår sentimentale dyrking av det som har vært, denne uken vil jeg finne linker og bilder til ting som er sentimentale for meg...

Nr 1: Streken
En utrolig morsomt og enkel tegneserie. Jeg ler fortsatt jeg!

Nr 2: Fragglene
Hehe, jeg tror jeg så disse så ofte som mulig. Jeg hadde de tatt opp på video og ja så de hele tiden føler jeg. synes det var fryktelig skummelt med han Onkel reisende Mack!

Nr 3: Jolly cola
Garantert den dårligste colaen noensinne!!
men den bringer mange minner om sommerferiene på sørlandet.








Nr 4: Brekkestø
Ferierte her hver sommer fra jeg var 2 til jeg ble 12. Mange gode minner og glede herfra. Har vært innom flere ganger senere også, og var der sist for et år siden. Alltid like koselig!

1 kommentar:

siv therese sa...

koselig å ta seg tid til å tenke tilbake av og til!!

ønsker deg og dine en fortsatt fin uke!

klem fra Siv Therese!