23.1.07

Og nå sitter jeg her da...

Ja da sitter jeg her og lurer fælt på hva jeg skal strikke i kveld. Har fryktelig lyst til å gjøre noe nytt, men jeg har bestemt meg for å lage ferdig det jeg har begynt på. Men nå er problemet at jeg ikke klarer å finne ut hvilket prosjekt jeg vil strikke på. Det er vanskelig det altså!! Vil gjerne bli ferdig med alle på en gang jeg...

Nå er alle barn lagt. Erik og Oscar er skikkelig forkjølet stakkers. Skulle så gjerne hjupet i alle fall Oscar med å pusse nesen og få den rensket opp. Men det går desverre ikke... Men jeg har da sprutet saltvann i nesen på han og gitt han en stikkpille mot feberen, så får vi håpe han får sove skikkelig i natt. Erik ligger i sengen og nyser og snyter nesen. Stakkers lille... ikke godt for mammahjerter å ha syke smågutter...

Legger ved et bilde av tvillingene i hjemmestrikkete gensre som kom under juletreet. Det er bestemor som har strikket og de var bare så fine! Det er Oscar i rød og Fredrik i blå.

1 kommentar:

Dolci sa...

Flotte gutter i flotte gensre!! Det er godt å ha en bestemor!
Ha en fin, fin dag :-)