23.1.07

Ufullførte prosjekter anno 23. januar

Ja da har jeg hatt opptelling av ufullførte prosjekter i kurven min, og det ble myyyye mer enn jeg hadde trodd... *sukk* OKEY, jeg har IKKE lov til å begynne på noe nytt før minst ett av disse er ferdig.




Nr 1: Heklet skjerf som skal toves

Nr 2: Babylue i babyull, blir neppe ferdig

Nr 3: VM genser til en av småguttene, blir garantert ferdig

Nr4: Heklet skaut til niese, blir kanskje ferdig, men jeg må jobbe litt med mønsteret.












Nr 5: tovet tøffel til Erik

Nr 6: Strikket skjerf med hullmønster, begynte i går og synes det ble kjempefint, så det blir nok ferdig, men når...

Nr 7: Garnstudiopannebånd i Pt3, blir kanskje ferdig

Nr 8: Heklet lue i topp t tå

Nr 9: Silja skjerf, skal absolutt bli ferdig

Nr 10: Odessa lue, må bli ferdig for den er så fin, men det går tregt!





Nr 11: Denne genseren irriterer meg at jeg ikke får ferdig. Synes den er så fin i farge og mønster, men garnet er så tynt, det samme er pinnene, så det tar såååå lang tid. Den skulle egentig være til Erik som nå er 3 år, denne er i 18 mnd... Jaja, det er kommet til to små, så da må jeg jo klare å få den ferdig vel?








Ja, da er det klart, jeg får ikke lov å begynne på noe nytt før noe annet er ferdig!!

3 kommentarer:

Heklejenta sa...

Det er rart med det, en tror ikke en har så mye håndarbeid på gang, men når en først tar alt frem kan det jammen overraske noen og en hver. Det ble jeg da jeg tømte kurver og poser! :)

Bella sa...

Gosj - du har jo haugevis med ufo'er du *ler* Har jo strikkeprosjekter fram til sommeren du - uten å begynne på noe nytt!

Elite sa...

Noe av dette tar det ikke så lang tid å bli ferdig med? Problemet er jo unngå å starte på noe nytt. DET er vanskelig! Lykke til.