29.1.07

Uten nett blir det tid til annet!

Ja når hobbyboden er nede så blir det tid til å gjøre andre ting. i dag har jeg strikket ferdig Siljaskjerfet, det ble som tidligere omtalt ikke noe pent... Har ikke en gang giddet å feste trådene, så deppa er jeg over det. Også strikket jeg 10 cm på skjerfet med hullmønster. Det går veldig kjapt og greit, og er jo ganske fint. Bra jeg ble overtalt til å strikke videre på det! Og så har jeg funnet frem en pose med garn jeg kjøpte på Dale fabrikkutsalg. Det var 8 nøster Ara i to farger og mange nøster heilo. Har ikke helt visst hva jeg skulle bruke det til, men det var jo billig...


Her er en lue jeg har strikket til niese til jul. Tenker jeg strikker noen votter til henne også. Det er et mønster jeg har funnet inne på HB som er fra luealong 2005 tror jeg. Her er i alle fall mønsteret, og det er Manne som har lagt det på nett.













Også har jeg fått mønster på mail fra en på HB på tovete tøfler. Nå husker jeg ikke hva hun har som nick, men hun heter i alle fall Anita. Og da fant jeg ut at jeg kan bruke dette garnet til tøfler til meg selv. Til nå har jeg abre strikket tøfler til Erik og mannen, men nå er det min tur. Og de blir gullfarget og svart. Håper det blir stilig. Uansett så synes jeg Ara gir et kult mønster. Lurer på hvordan det blir tovet, det har jeg ikke sett før...






Og til slutt noen bilder av Siljaskjerfet...
*sukk* Bedre lykke neste gang, om det blir noe neste gang...

Og da var enda en helg over, og om en uke skal jeg levere en stor oppgave, så de neste kveldene og ikke minst dagene går nok med på å skrive oppgave. Jeg vet dermed ikke når jeg kommer hit igjen... Og til alle som spør: Det er lov å linke til min blogg fra sn blogg! Det er bare hyggelig!


2 kommentarer:

Hildemora sa...

Takk for titten i bloggen min... Har tittet igjen og du har myyyyyyye bra i bloggen din,flink du... Du spurte om hvor jeg hadde kjøpt mønstret på engle løperen.. hos Olaugs quilt.com...handler det meste der. Det er et AnnaKa mønster,er bare nydelig løper :)

LilleBlå sa...

Stakkar deg da...
Ikke noe morsomt å finne ut at det er feil i ting man har strevd med!
Der lider vivisst samme skjebne for tiden. Ha en fin uke!