25.1.07

Vm genser og en tøffel...

Ja det er det jeg har gjort i dag.
Nå er jeg kommet så langt på bolen på vm-genseren, som jeg var da jeg rekket den opp for et par dager siden. Det går tregt, men likevel fremover.

Også må jeg jo strikke litt på alle de andre prosjektene mine. Så i dag har jeg strikket 9 pinner på Siljaskjerfet og er ferdig med en tovetøffel og har kommet et godt stykke på vei på den andre. Synes de ser litt små ut, så jeg tror jeg bare skal tove dem lett. Planen er å stryke på slike antiskli klistremerker under og la Erik ha dem med i barnehagen.
Synes nå de er litt tøffe jeg da, og så får jeg brukt opp en del restegarn Fritidsgarn.



Ellers så driver jeg og planlegger litt prosjekter fremover. Hr jo en del på pinnene enda, men skal strikke et mmounasjal i kitten mohair, også har jeg tenkt å strikke en ganser i rester av smart til Erik. Fant ut at jeg har masse rester i forskjellige blåtoner, så det blir nok bra til Erik tenker jeg.

Ja også må jeg jo strikke en genser til den andre tvillingen også. Jeg har ikke bestemt meg fr hvem som skal få VM-genseren, men jeg tviler på at jeg strikker to like gensre. Så morsomt var det ikke altså...

1 kommentar:

Itzak sa...

Jeg syner du er veldig rask jeg Kiwa,du strikker jo på mye annet også og så mye flott du lager:o)