8.1.07

Votter


Jeg spurte inne på HB om hva jeg skulle strikke meg, og da kom det opp disse vottene fra Garnstudio. De var morsomme å strikke, men forferdelig kjedelig å montere. montering er kjeeedeelig, så det blir ikke fler par.

Har strikket dem med PT3 på pinne 6. Og det var veldig lett og greit.
Jeg har ikke heklet kant rundt på dem. Det er ikke helt meg, men det kan hende jeg gjør det etter hvert...

Så var det å finne nytt prosjekt. Har fått et par bestillinger på slike tovete luer med blomst, så jeg kan jo strikke dem da. Det er i alle fall kjapt og greit. Men så er det eksamen på tosdag og jeg klarer bare ikke konsentrere meg til å lese. Ganske dumt egentlig ja... Men jeg får stikke ut nå jeg. Kan ikke sitte her hjemme med mann og barn i alle fall...

4 kommentarer:

Gimpelise sa...

Så flotte dei vottane vart.
Enig med deg at montering er kjedeligt, men av og til må ein gjere det for å få fine resultat/ting.

Lena sa...

Flotte votter, jeg syns det er så fint at de er strikket på langs!

LilleBlå sa...

Flotte votter i fine farger!
Jeg har også prøvd meg på de der, men de endte opp som opprekksgarn igjen... *fnis*

celie sa...

Jeg syns de er utrolig smarte de vottene! Har lyst til å strikke dem selv.