13.2.07

Lenge siden sist nå.

Ja nå er det lenge siden sist, men jeg har da fått unna litt strikking.

Først ut er restegarngenseren i str 4 år, som må brukes med en gang, for den er ikke alt for stor for Erik... Det som gjenstår nå er å strikke hals og feste tråder. Det er kjedelig det, så jeg sliter med motivasjonen der ja. Men Erik synes den er fin, men den er også skikkelig skeiv. Jeg gjorde noe feil helt i starten som jeg ikke så før raglan, så jeg orker ikke gjøre noe med det. Så får vi nå se om den blir brukt eller ikke. Tror nok ikke Erik bryr seg så mye om det...





Også er det VM genseren. Har nå begynt på raglan der også, med alt for kort pinne, så jeg holder på å bli lett sprø. Liker ikke helt den gule fargen på lusene. Skal se hvordan det blir med de to stripene som skal være i gul. Om jeg ikke liker det så bytter jeg dem ut med en annen farge. Synes den ser så malplassert ut den gule fargen.

















Før helgen kom min aller første "Skandinavisk hemmelige venn" - pakke i posten. Og den var skikkelig flott altså!! 50gr håndfarget alpakka i bruntoner, bambuspinne nr 2 og perler i nydelig brungull farge. Også sjokolade da, men den forsvant fort. Tusen takk til Eva i Sverige! Tror nok at dette blir noen pulsvanter ja. Også bambuspinner!! Mine aller første!!






Til slutt et bilde av småguttene mine. Må jo vise dem fram innimellom...

3 kommentarer:

LilleBlå sa...

Så flink du har vært!
Blir skikkelig fin den genseren!
Ha en flott vinterdag!

Elisabeth sa...

Begge genserne og begge guttene er nydelige! Synes det gule i VM-genseren passer godt inn, tror det blir tøft når stripen kommer på :)

anne sa...

så fine genser
stilligt