4.2.07

Litt fremgang på restegarngenseren

Litt fremgang i løpet av dagen, synes den blir litt stilig.
Bruker kun restegarn i Smart, så det må bli striper, er spent på om jeg har nok garn til å ha mørk blå over stripene også. Har lyst til det, men må se an hvor mye garn ermene bruker.

Her er nærbilde av stripene og rillene.


Ellers ble jeg også ferdig med semesteroppgaven i dag, den skal leveres i morgen kl. 12, så det var jo kjekt å bli ferdig i tide. Har fått med meg det aller meste av sport også, selv om Erik kjeftet på meg og sa at jeg ikke så på tv når jeg strikket. Han ville mye heller se på "hai" (Stor ståhai) enn skiskyting. Jaja, han vokser vel opp han også og skjønner at det er morsomt med sport...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe fin "restegenser"! Jeg elsker blått... Du lager kjempe mye fint! Fatter ikke hvordan du får tid til alt.
Inspirert av Thula og deg har jeg også mekket meg en blogg:
trultesdiller@blogspot.com
Kos deg med ferdig oppgave og strikkeriene.

Klem fra Trulte.

(I morgen er det Greys :) )

Vivi sa...

Kjempefin restegenser! Tenker den blir en suksess, i blått:-)