3.2.07

VM genser, vm along genser og rooosa poncho


Har ikke fått strikket så masse den siste uken da jeg har holdt på med semesteroppgave i matematikk, men litt har jeg nå fått gjort. Har strikket en ROSA poncho til lilleniese. Så morsomt å strikke jentefarger. Erik måtte prøve, men gikk bare med på å bli tatt bilde av om faren holdt hendene sine forran ansiktet. kan ikke har jentegenser på må skjønne...





Også har jeg strikket litt på VM genseren. Det går treg, men likevel fremover. Er ferdig med begge ermene, og er kommet et lite stykke opp på bolen nå. Vet ikke hvor lang den skal bli, men sikkert litt lenger enn det den er nå...
(Det var meg og det å lese oppskrifter da...) nå har jeg strikket opp det første nøstet i hovedfargen, så litt fremover går det jo.















Og i dag startet VM-alongen og der skal jeg strikke en genser til Erik. Restegenser i Smart i str 4 år. Har ikke noe oppskrift her, men strikker ut fra to forskjellige. Det blir sikkert en genser til slutt... Og igjen er det blått, blått og blått...

nå skal jeg se Greys anatomy som jeg gikk glipp av på tirsdag da jeg var på strikketreff med bergensdamene fra hobbyboden.

2 kommentarer:

Elite sa...

Så flott poncho.Flotte farger! Forstår godt han som ikke vil vises frem i rosa Poncho.

Thula sa...

Hehe, var det ¨å ikke gjøre så mye? Du har jo fått gjort utrolig mye, den ponchoen var vel ikke gjort i en håndvending? Kjempefin ble den, og jeg er spent på genseren også!