1.3.07

Kan vi utvide mars til å vare litt lenger?

Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd, men jeg tror det blir veldig hektisk i mars for min del. Bare hør her:

*skal levere oppgave 6. mars
*kunskapsprøve 9. mars
*Dolly Parton konsert 9. mars
*Skolepraksis uke 11 og 12

I tillegg har jeg meldt meg på følgende alonger som gir følgende arbeid i mars:
*påskealongen, skal strikke Henrietta og kyllinger
*Granny Ripple alongen, skal hekle babyteppe
*Pulsvarmeralong, skal strikke minst ett par pulsvarmere
*Luealongen, skal strikke marsluen
*julegavealongen, må jo lage minst en julegave i mars også, men jeg tror nok at den blir kombinert med en av de andre.
*et år i farger, burgunder, passer jo ikke inn med noen av de andre og blir en lue til en venninne.

Jeg TROR jeg trenger noen ekstra dager i mars, og sender herved inn søknad om å utsette april ca en uke eller to...

4 kommentarer:

Silja sa...

Slenger med med på den søknaden ja.

celie sa...

Jeg skulle ha innvilget søknaden din hvis jeg kunne. Jeg har det på samme måte, og jeg tror nesten at jeg må droppe ut av noen alonger rett og slett. Jeg har ikke fast tidsfrist på mine innleveringer, men bør ha levert inn alle før eksamen i slutten av mai.

Merete sa...

Søknad innvilget!

Karen sa...

Det er overhode ikke aktuelt å utvide mars...
Jeg skal jo si opp jo...