11.4.07

Slanking pågår...

Da har vesken vært i vaskemaskinen og den ble jo grei nok. Kanskje litt liten, men stor nok til å ha med seg litt strikketøy på treff.

Strikket i Tove på pinne 4,5 og nålefiltet med hvit Canto. Hanken er ikke festet enda, men jeg har fingerheklet en lang remse, så får jeg se hvordan jeg gjør det med den senere.


Ble relativt fornøyd med pynten, men synes "knappene" ble litt for store, men det er vanskelig å fjerne dem nå... Så de får bare være.


Og det gjelder nok både meg og garnlageret mitt, men det er nok vekten på garnet jeg bruker som blir oppgitt her ja...

I påsken strikket jeg lue og votter til Erik i Freestyle som ble på 100 gr. Og så har jeg strikket veske i tove som ble på 135 gr. I tillegg ble det tre calorimetryer som tok ca 80 gr noro og 50 gr Mirasol. Så det slankes sakte men sikkert... Men jeg synes det går fryktelig tregt altså!!

1 kommentar:

Vivi sa...

Kjempeflott veske! Pynten ble kjempelekker! Og man kan jo aldri få nok vesker (og sko)! Snart må du lage deg en skikkelig stor lærerveske også:o)