13.4.07

Tømmerstokker og slankeprosjekt!

Ja da prøver jeg å strikke med tømmerstokker for første gang, og det var ikke bare enkelt! Pinne 15 er herved ikke min favoritt! Men det går raskt unna da... Jeg fant i går ut at jeg måtte ha kjole til et jubileum jeg skal på om to uker, og da jeg hadde kjøpt kjolen, fant jeg jo ut at jeg trengte noe tilbehør. Så da ble det satt igang på et sjal, Mimouna sjal eller hullsjal heter det vel. utrolig raskt og lett, selv om jeg har sagt noen stygge ord og rekket opp noen ganger allerede. Hull på feil plass er ikke så fint egentlig...




I tillegg har jeg begynt på et slankeprosjekt som nok tar litt lengre tid enn dette sjalet...
Noen som kjenner det igjen?

3 kommentarer:

Bim H-D sa...

ler*
Stickor 15 - aldrig testat, ;)
Oj... är det den där cirkeln som är så härligt underbar... vem av dem det nu är, ;) är ju två varianter av dem... dreglar bara jag ser ränderna som bildas... ;)
Må så gott... värmländskan... kramis och hoppas du får en trevlig helg...

Silja sa...

Enten er det Curliecue eller Grumpecue sier hun som har strikket begge og er i gang med nok et rundt teppe

Vivi sa...

Ser lekkert ut! Jeg har også strikket meg sjal med tømmerstokker, og det var ikke akkurat favorittpinnene nei... Men lekkert blir det. Ønsker deg og alle guttene dine en flott helg!