9.5.07

Det slankes og så kom Hemmeligvenngaven i dag!

Tenk! I gr fikk vi utlevert våre hemmelige venner på Hobbyboden, og i dag lå pakken i postkassen min. Det var en FLOTT pakke! Det var to mor aase raggegarn, en cortina, masseknapper og ting, en rød rulleting, som jeg ikke er sikker på hva skal brukes til. Også fikk jeg en kjempestilig oppskrift på heklet babysett. Morsomt! Og det lå med et russekort 07 også. Og ut fra det tror jeg at det er Sommerfugl som har sendt meg pakke... Tar jeg feil?


Ellers slankes det og strikkes det fortsatt her, men jeg har lite å vise til. Men her har Oscar fanget en tråd på et pledd jeg holder på med. Det heter long and whinding road og jeg tror jeg kommer til å bli sprø av det.

Her er de tre absolutt eneste (jadda, heeeelt sikkert) prosjektene jeg holder på med. Det er Geek, Curlicue og long and whinding road... Det forsvinner garn, men det er ikke kjempespennende...


Og nå skal jeg hekle meg noen babushka (hmm hvordan staves det mon tro) tøfler i corina!

Ingen kommentarer: