30.5.07

Ferdig med en , to igjen!

Ja nå er jeg ferdig med den første eksamenen, og det gikk greit. Men jeg er slien nå ja. en kald øl og pizza til middag er tingen da.

Ellers så har jeg nok å henge fingrene i. Jeg har så mange prosjekter på gang eller som jeg har lyst til å begynne på at jeg bir helt sprø! Og nå bare mååå jeg gjøre ting ferdig. Jeg holder jo på med denne dressen. Det siste ermet er halvveis, men ikke mer enn det. Ene lommen har fått litt sopp brodert på seg, men ååå det var kjedelig det. Men jeg må jo bare bli ferdig med den da.

Etter dressen så er det Bille som står for tur. Helst i to eksemplarer selvsagt. Og så er dt jo den andre dressen som må til pers. Og hsket jeg å nevne de tre pleddene som er på gang? Og det jeg har garn til i skapet?



Og i dag kom det en mail med dette bildet... Og selvsagt mønster til den. *sukk* Det er jo bare en perfekt genser til en liten jente. Så da ble det enda en genser som jeg har lyst til å strikke...



Så arbeidsløs blir jeg nok ikke med det første...

3 kommentarer:

kicki sa...

Gratulerer med vel overstått eksamen! He he du har nok å henge fingrene i du, du som må strikke dobbelt av alt *fnis*. Men den genseren er jo bare kjempefin.

Annette sa...

Den nederste genseren var bare nydelig, kan jeg spørre hvor man får tak i det mønsteret??

Hege sa...

Jeg holder på med en slik genser som du har bilde av nederst. Strikker den i Babysilk fra DSA, er akkurat fredig med bolen og har kun armene igjen så kan vi ta den i bruk.
Den brune genseren var bare helt rå den, ser litt anderledes og morsom ut å strikke.