19.5.07

Litt bilder og en lue

Tenkte jeg skulle vise fram en fin gutt, en fin pus og en lue.


Finnes det noe finere enn barn som sover? Her er det Fredrik som har sovnet ved siden av meg i sengen min. Han er så fin!!

Og pus blir mer og mer trygg på oss. Nå leker han litt, ligger litt i sofaen, ikke på fanget enda, men han er mer rundt oss enn han har vært tidligere. Det er koselig det! Han er så fiiin!


Og så ble det en lue her en kveld. Heklet i Easy med krok 6. Det gikk med nesten 75gr og mamma fikk seg en ny lue. Og hvorfor grønn? Et år i farger vel!




Ellers så strikker jeg på litt forskjellig. Har noen tråder å feste på et sjal, strikker på curlicue fortsatt, sammen med to andre pledd. Men i går startet jeg på hel dress til en av guttene. Er snart ferdig med begge beina. Det går greit nok, men tror det blir kjedelig å strikke frem og tilbake ja... men de blir sikkert grei å ha til vinteren igjen...

her i Bergen regner det vannrett i dag og jeg har ingen planer om å gå ut mer enn jeg må. Tror kanskje vi må handle mat, men jeg får se om mannen kan gjøre det, så slipper jeg...

Ingen kommentarer: