19.6.07

Da er det ferie!

Ja nå er det ferie. Det har egentlig vært det i noen dager nå, men nå skriver jeg det her også. DET ER FERIE!! Og hva skal jeg gjøre på om dagen da? Joda, ta vare på Oscar og Fredrik alene for første gang siden fødselen, strikke, flytte, strikke og kose meg i solen. Det er så utrolig deilig følelse. Og selv om jeg ikke er 100% fornøyd med eksamener, så er jeg 100% fornøyd med at jeg klarte meg igjennom alle sammen. Det er herlig!

Ellers så skjer det litt på hobbyfronten. Strikker nå på en Fabelfin og det er ganske så moro faktisk. Liker så godt å strikke på ting der men ser at det skjer noe. Så dobbelt garn og passelige pinner er supert!Til nå har jeg bare brukt to nøster fabel og to nøster PT2. Er nettopp startet på det tredje av fabel og en ny PT2 farge. Ser ut til å bli greit nok egentlig. Fargene ble litt rar på bildet, men så er ikke bildet av best kvalitet heller...

Her en dag fikk jeg også hemmeligvenn gave for juni. En utrolig morsom gave. En ferdig pakke av stoffer, som skulle bli noe jeg ikke visste. Jeg fikk et tips om at en ferdig utgave lå på bloggen til vennen min, og etter intens leting fant jeg dette hos Senorita.

Her er min pakke!! Fargene stemmer mye bedre overens med Senorita sitt bilde. Åh som jeg gleder meg til å prøve meg på dette. Det ser ikke så veldig vanskelig ut, men med tanke på hvor lite jeg syr, så kan det går riktig gale... Men jeg må jo prøve meg på dette også... Det var i alle fall en utrolig morsom gave og noe jeg satte utrolig stor pris på! Så moro med noe helt annet enn noen flotte nøster garn!!

Også er det dagen fremvisning av barna...

Skjønne Fredrik sovnet når han spiste litt... De er sååå søte når de sover...

1 kommentar:

Senorita sa...

Hei.
Godt at gaven falt i smak. Bare send PM når du går i gang dersom du vil ha veiledning underveis (på ferie fra 21.juli).
Du er flink å bruke opp garn også du, jeg starter på nytt hver gang jeg hi hi...
Små som sover er deilig ja....
Ha en fin uke. Rita