5.6.07

Det er mye spenning i kroppen om dagen!

Og her ser dere den ene grunnen:

I dag kom nabovarselet i posten til naboene våre, og det betyr at om to uker kan de begynne å jobbe på huset vårt. Åååh jeg er spent og gleder meg og alt på en gang. Nå er det jo ikke vi som skal bo i huset vårt etter utbyggingen, men vi skal bo i nabohuset og mamma bo her. Det blir topp!
Slik ser det ut nå...

Og sånn blir det. Ca 40 kvm påbygging gjør nok underverk ja...

Ellers så er det mer som gjør at jeg har spenning i kroppen.

I morgen er det tid for muntlig matematikk eksamen på lærerskolen. Åh jeg gruer meg, men samtidig så er jeg rolig. Skal bli så utrolig godt å bli ferdig!!

Ellers så har jeg strikket litt de siste dagene...
Her er Mysteriet snart ferdig. Skal bare hekle noen kanter på den, så er den good to go inn i vaskemaskinen. Har brukte utrolige mengder forskjellig garn. Ara, heilo, pt2, cortina, fritidsgarn og ehm, noe udefinerbare rester. Spennende å se resultatet av dette...

Men hvor ble det av det rosa/lilla prosjektet jeg fant frem garn til. Hmmm tror jeg synes rosa er litt skummelt, så det rosa/lilla garnet ligger fortsatt i posen sin det...

3 kommentarer:

Erica sa...

Hehe, jeg er også "redd" for rosa for tiden. Men nå har jeg alltid likt grønt, orange, gult og turkis veldig godt. Hadde en liten rosa periode for 2-3 år siden... Mysteriet ditt ser fint ut :)

Cruzidull sa...

Så veldig gøy med byggestart!
Forstår at du er superfornøyd, ja.
Forøvrig må jeg få gratulere med vel overstått eksamen og takke for gårsdagen!

:)

Sommerfuglen sa...

Gratulerer med overstått eksamen!!! Må si jeg liker matte boken din (Forlaget er familiearven min :) )