2.6.07

Dressen er ferdig!

SE DA!! Den er ferdig!! Jeg er jo bare utrolig stolt akkurat nå!!

Og det var jo ikke så vanskelig og sååå tidskrevende som jeg har sett for meg, så jeg skal nok klare å strikke en til i sommer. Først må jeg har penger til å kjøpe garnet... *fnis*

Også må jeg jo vise de nydelige knappene jeg fikk av Erica til denne dressen. De passer bare såå perfekt og gjør hele dressen mye finere! Igjen masse tusen takk!!

Og til slutt et bilde av guttene som skal bruke denne... De har funnet storebror sine lekebiler på gulver, og det var stor stas!!


3 kommentarer:

Erica sa...

Så fint det ble da! Du får si ifra når/hvis de går i stykker, så skal jeg få sendt flere, hehe. Jeg har også begynt på barnehageklær, tida går gruelig fort. Når gutta våre først har mammaer som strikker så må det jo vises!

rigmor sa...

Så flott den dressen ble. Har også måtte strikke dobbelt opp(de er voksen nå)og det var ikke alltid like moro å begynne på nytt igjen med samme type str.plagg.Ha ei fin helg.

kicki sa...

Så fin dressen ble Kiwa!! Og guttene dine er jo bare så søte :-)