9.6.07

Heklenåletui og litt annet!

Og langt fra perfekt, men jeg tror nok det skal klare å holde på nålene mine.

Uff... masse skjeive sømmer og bretter, men men, jeg ville bare sy litt jeg.


Og et lite bilde av Oscar som ble litt tilgriset av grøt. Eller litt mer tilgriset av grøt enn ellers.
Men søt er han nå uansett!


I dag har mannen syklet Bergen-Voss. Og da måtte jeg og guttene kjøre opp og hente han. Jeg syntes egentlig at han kunne sykle hjem igjen også, når han først sykler opp dit. Men uansett. Jeg tok turen innom Dale og fabrikkusalget, men det var det ikke noe morsomt garn i det hele tatt. Så da tok jeg en liten runde på Voss i stedet og fant litt pt2 og Fabel som skal bli en "Fabelfin" som Lises har strikket for ikke så lenge siden.

Gleder meg til å begynne på denne genseren. Må finne et mønster som ligner litt i alle fall. Jeg er fortsatt utrolig dårlig på å lage ting uten mønster. Se bare på heklenåletuiet... *fnise*

1 kommentar:

Yvonne sa...

"jeg bare ville sy litt jeg" - så kuult at det er flere av oss der ute. Jeg "må" også bare sy av og til - og resultatet er det nok bare jeg som er fornøyd med - ditt heklenåletui så jo bra ut på bildet og er det nok!!