7.6.07

Jan og Mysteriet!

Ja nå har jeg hatt en dag fri fra lesing. Måtte det etter at det ble en vel sen kveld hos Kicki i går. Men jeg har fått gjort litt strikking da.

Så nå er Mysteriet ferdig strikket og vasket. Litt slafsete enda, men vet ikke om jeg gidder å vaske den en gang til. Farget av gjorde den også... Har strikket den i ara, heilo, cortina, fritidsgarn og pt2. Mye forskjellig altså. Og den veide nå 460 gr. Så det har gått med en del garn. Nå får jeg se hva jeg skal bruke den til da...
Også har jeg strikket en liten Jan. Veldig lett og greit. Måtte likevel rekke opp en del ganger, men sånn går det jo når man ikke leser mønster skikkelig før man strikker. Nå gjenstår bare å strikke rundt armhulene og halsen, så er den ferdig. Så jeg ble ferdig i god tid før torsdag som var målet. Nesten sånn at jeg rekker å strikke enda en før den tid.


Så rosa og fin! Jeg er ikke så glad i å strikke i bomull, synes ikke det blir så pent. Men det får vel bare gå som det går. Håper hun som skal få den blir fornøyd uansett...

3 kommentarer:

strikkelise sa...

Flott strikkekutv i blå toner :)
Jan var også søt hvorfor skulleikke motaker bli fornøy syne den er flott jeg da.

Merete sa...

Utrolig at du er ferdig med Jan allerede! Den ble riktig så fin!

Vivi sa...

Så flott Jan ble! Skikkelige jentefarger:-) Det er vel litt uvant for deg, med alle guttene du har i huset, hehe. Strikkekurven ble også flott! Nå har du vært flink å slanke garnlageret ditt.
Håper alt går i orden med huset.
Ha en flott helg!