19.6.07

Litt shopping og andre måter å bruke penger...

Jeg hadde min aller første tur på To Damer i dag, og det var utrolig moro. SÅÅÅ mye garn har jeg ikke sett på en plass før. Kjempekjekt og greie damer var det også!

Fikk handlet litt da, men holdt meg strengt under den 500,- lappen jeg skulle bruke. Prisen kom på 497,- *fnise*

Først litt Fabel og Sisu som skal bli gensre til småguttene.Litt blasse farger, men det er blått og grønt her.

Og så var det grunnen til at jeg dro ut dit. Litt Evilla garn, Tiger-Opal og Muskat.
Moro moro!!


Men så var det veien hjem da. Og jeg kjørte mamma sin bil og slet litt med AC-anlegget i bilen og da skjer dette...

Utrolig idiotisk. Jeg har aldri tidligere blitt tatt i noen som helst form for kontroll, så jeg ble litt satt ut. Jaja, sånn går det og jeg er en av dem som synes det er BRA at politiet har kontroller slik at de som kjører for fort blir tatt og må betale for det. Så da så... Nå var det visst min tur...

5 kommentarer:

kicki sa...

Åhhh, for noen sure penger. Hadde fått MYE deilig garn for de pengene...

Cruzidull sa...

Æsj og dobbelæsj. Det der må være usannsynlig irriterende. Selvfølgelig er det bra at politiet har kontroller, men bare når de tar noen andre ;)
Hehe.

Ha en fortsatt fin tirsdag!

Dyveke sa...

Kjedelig med fartsbot - vi ble tatt 1600-kroners bilde av da vi kjørte nordover til konfirmasjonen i mai så jeg kjenner følelsen! Mye fint garn i det minste :-)

LivM sa...

Det var da utrolig leit! Hvor uheldig kan man være. Men en trøst er jo alt det lekre garnet du kjøpte da. Ha en knallfin sommer!

Babsy sa...

Huffda, så utrolig kjedelig med bot ja.. mannen fikk hele 5000,- for og kjøre i litt over 100 i tunellen med arbeidsbilen i fjor sommer, og der var det selvfølgelig fotoboks... kjedelig og få en slik stor rekning i posten noen uker etterpå ja... ( men vel forjent uansett )og mannen, kjører som en prins nå i ettertid... jeg trurt med og handle garn og hobbystasj for samme sunnen hver gang dette hendte ja... da fikk pipen en annen lyd skal jeg si deg *fnise*