5.7.07

Dichroic glassmykker

Her er de siste dagers fiskeproduksjon. Nå har jeg 44 fisk og kun 7 er montert sammen. Så det er det store målet for helgen, å få litt fler montert... Det er en del tråder her ja. Men åååh så morsomt det er å strikke disse fiskene...


Jeg har, sammen med en del andre, vært på smykkekurs hos Stillow. Det var kjempemorsomt og langt i fra så vanskelig som jeg hadde trodd. Det vanskeligste var vel å begrense produksjonen...

Stillow ble forelsket i dette smykket. Det er nok ikke min favoritt, men det ble stilig. Likte fargen og slikt, men fasongen og størrelsen er ikke helt meg...



Og her laget jeg ett sett med øredobber og smykke. De ble veldig stilig og var egentlig en julegave...

Dette turkise smykket blir nok min favoritt. Passer meg helt perfekt!


Dette blir nok en gave til en niese i løpet av julen tenker jeg. Er ikke så veldig rosa av meg...


Og dette er mitt forsøk på å få grønne fingre. Denne avleggeren fikk jeg av Cruzidull i går kveld. Du kan se litt mer om denne planten på hennes blogg om grønne fingre...
Skal bli spennende å se hvordan dette går over tid...

6 kommentarer:

Vivi sa...

Smykkene ble kjempelekre! Du er et naturtalent:-)
Jeg har forøvrig blitt fisker jeg også, hehe. Kan ikke motstå fristelser altså.

Dyveke sa...

En skikkelig stim jo, det skal bli artig å se når teppet blir ferdig!

Skjønner jeg gikk for tidlig i går, den planten må ha skjedd etter at jeg forlot åstedet....

Elisabeth sa...

Herlige smykker! Har også lyst til å lage slike....Og lykke til med fangsten (fiskene, altså) framover :)

Anne-Ruth sa...

Smykkene dine ble kjempefine!

Tutten sa...

Her går fiskeproduksjonen unna ser jeg.Flotte smykker du har laget.Kos dere på hytten i helgen.Takk for sist.

Annette sa...

Så utrolig lekre smykker du har laget!!