11.7.07

En liten oppdatering!

Ja da har jeg vært på fjellet hele helgen. Og det var jo veldig koselig da... Sett vekk fra været som var vått, alle de millioner myggene og de tusen på tusen av sommerfugllarvene, så hadde vi det kjempebra. Det er alltid godt å være på hytte. Og siden det var så kjekt ute, så ble det gjort en del inne...

Jeg har strikket litt fisk, og ikke minst montert en del fisk... Har nå strikket 58 fisk, og 39 er montert her, men jeg har også en hel remse til som ikke er montert. Blir bra dette her synes jeg. Og ikke er det så ille å montere det heller... Ikke så ille som jeg hadde trodd i alle fall.


Det som derimot ikke er såååå morsomt... Det er alle disse trådene. De som ikke blir brukt til montering og som derfor må festes på vanlig vis... Trådfesting er for pyser...

Jeg fant endelig en måte å feste sammen disse fiskene på og synes det blir ganske fint. Det er finest på langsidene, men nese/haleområdet er kjeeedelig og blir ikke pent...

Gleder meg til å få det ferdig og dampe det. Tror det blir stilig! Er ganske fornøyd med fargevalget mitt her...


Og en annen ting, jeg er jo blitt skikkelig bortskjemt med tanke på hemeligvenn gaver. Jeg får de jo omtrent med en gang vi har fått venner jeg. Det er kjempemoro!! I dag kom denne pakken i posten til meg. Kjempeflott! Likte utrolig godt det stoffet med dinosaurer på. Må finne noe spesielt å bruke det på. Også to kjempefine stoffbiter. I tillegg var det er nøste jeg ikke kjenner til og en sjokolade! Den spares til helgen! *sunn* (så får vi se hvor lenge den varer...)


Til slutt kommer ukens bilde av smågutta. Nå er det virkelig fart på de og vanskelig å få tatt bilde av... De ender ofte opp veldig nærme linsen og det blir stort sett to hender, en munn eller et hode helt nært. Jaja, det er jo litt sjarmerende da...




2 kommentarer:

sipusa sa...

Du strikker fisk for harde livet jo:-o supert, det blir flott:-D

Elisabeth sa...

Fisketeppet ditt blir flott, og småguttene dine er veldig søte :)