24.7.07

Nesten litt skuffet...

Har nå festet alle tråder i teppet, dampet det og sett på det. Og nå ser jeg at jeg må ha 3 rader til med fisk. Da blir det omtrent kvadratisk. Noe jeg har lyst til. Fiskene ble bredere og ikke lengre da jeg dampet dem, så da forsvant den lettvindte metoden min på kun 6 rader med fisk. Så da er det fortsatt 45 fisk igjen å montere. Noen er strikket, men ikke mange. Sånn er det bare. Også har jeg tenkt å hekle en kant rundt hele pleddet, men jeg får se om det blir nødvendig. Derfor har jeg ikke festet kanttrådene enda...

7 kommentarer:

Elite sa...

Dette blir kjempeflott. Helt nyydelig.

Elisabeth sa...

Det er dessverre ikke slik at ting bestandig strekker seg den veien man vil :) Men teppet blir veldig fint, så stå på!

kicki sa...

Så fint teppet blir, Kiwa! Og for en tålmodighet du har, jeg er mektig imponert.

lise sa...

Kjempeflott, Kiwa! Det er bra det er 45 fisker igjenjeg har myye igjen av bølgeteppet.

Marita BK sa...

Dette blir flott, Kiwa! og 45 fisker er vel gjort i en fei?!

irenetur sa...

herlighet kor flink du e. Teppet blir kjempeflott.

Petunia sa...

For et tålmodighetsarbeid! Flott teppe!