30.8.07

August har flydd avsted.

Og se hva vi endelig har i hagen...

Ja nå er det nesten slutt på august. Vet ikke helt hvor denne mnd er blitt av, men mye har skjedd i alle fall.

I løpet av august har dette skjedd:
* mannen begynte i ny jobb
* Oscar og Fredrik begynte i barnehage
* Erik begynte i ny barnehage
* jeg hadde bursdag
* jeg startet skole igjen
* jeg har begynt i jobb på deltid
* vi (alle fem) har vært en helg på Voss med 5 andre tvillingfamilier
* vi har vært i bryllup til et vennepar
* de (byggefolk) har endelig startet å grave i hagen, noe som innebar mye rydding og graving og flyttet for oss før de startet.


Stemningsbilde fra fotograftime med 12 tvillinger under 1 år... Ganske så kaotisk...

Så nå må vi også begynne å flytte. Ser ikke helt når det skal bli tid til det, men det kommer kanskje noen rolige dager de neste to ukene...

Av håndarbeid har det ikke skjedd så veldig mye. Har ikke helt vært tid til det. Mange dager har gått uten noen som helst strikking eller annet. Men et par pulsvarmere, en hekleveske og en strikke veske er det blitt. Noen gardiner er sydd og et par puter. Så noe har skjedd, men ikke så mye som jeg skulle ønske meg. Men kanskje jeg bare må innse at tiden ikke strekker like mye til om dagen som de gjorde i sommer. Har startet på et par gensre og ulldress nr 2. Så får vi se om ting blir ferdig før vinteren er over. Bidraget til Oktoberrosa går i maskinen nå, så får vi håpe det blir bra nok til å gis vekk...

Og ja, jeg glemte helt bidraget mitt til Et år i farger for august. Lue og knestrømper strikket i babyull. Fredrik var fornøyd han...

7 kommentarer:

kicki sa...

For en nyyyydelig gutt, og settet var kjempefint det og :-)

lise sa...

Oj, der fikk du igjen for en rolig sommer... Ble det noen gode bilder av alle tvillingene da? Fredrik ser veldig fornøyd ut, en riktig going.

dyveke sa...

Det må ha vært en fantastisk seanse i studioet, var fotografen 10 år eldre da dere forlot åstedet?

Så kjekt med sånt i hagen, myyyye bedre enn brunsnegler.

Elisabeth sa...

Dere har hatt en utrolig innholdsrik august ;) Riktig god helg!

vivi sa...

Så spennende at det skjer noe på husfronten. Gleder meg til å følge prosessen! Kjempefint sett du har strikket:-)

Linda Beate sa...

Jeg kjente plutselig på meg imorges at jeg gledet meg VELDIG til å få se prosjekt flytte/bygge/grave etc både underveis og ferdig. Det må jo være sååå kult for gutta å ha gravemaskin i egen hage :-)

irenetur sa...

Imponert over at du fortsatt henger med i svingene etter den her mnd!!! Luen og sokkene var nydelig, men gutten vant!! Bedårende!!!