3.8.07

Augustlue



Da er luen ferdig. Jeg har til og med festet tråder.
Synes den ble fin jeg da. Bittelitt liten til meg, så det kan være det blir strikket en til. Jeg får se. Har ikke mer kontrastfarge tror jeg...


Og forresten, så anbefaler jeg ikke å strikke mønster mens man ser på 24... Det var spennende i går, og da ble det visst litt feil sånn innimellom. Jaja, det gikk jo kjemperaskt å strikke denne da.


mønster: Fake Isle hat
Pinne: 4
Garn: mor Aase og safir
Forbruk: 53 gr på liten størrelse

13 kommentarer:

Vivi sa...

Superlekker fargesammensetning!
Du må snart få strikkebot, så kjapp som du er! Ha en flott helg:)

Elisabeth sa...

Den ble kjempefin! Synes at fiskegarnet nesten gjorde seg bedre på denne luen. Knallfin :)

kicki sa...

Herlighet, her går det unna!! Luen ble kjempefin.

Annette sa...

Lekker lue!!!

Annie sa...

Nydelig lue:)
Og så blir jeg helt imponert over fiseteppet!!

randi sa...

knaillfin, likte fargene kjempegodt. Masse fint på bloggen din. Du er lagt inn på min bloglines.

laura sa...

Den lua ble virkelig tøff. Stilige farger.

Silja sa...

Den ble jo kjempestilig da!

Arielle sa...

Knall stillig lue.
Flott mønster og flotte farger du har valgt.
Ha en fin søndag.

lise sa...

Jøss, mye finere enn den i oppskriften. Jeg må muligens revurdere...

Anonym sa...

Nice, den ble kjempestilig, kiwa!!!

Kate sa...

Lua ble rålekker, du har brukt kjempeflotte farger.

Marianne G sa...

Så flott den ble. Jeg liker fargene du har valgt.