1.8.07

Fisketeppet er ferdig!!!

Ja nå er jeg ferdig! JUBLE!!
Det ble til slutt 115x105 cm og litt mindre enn jeg hadde planlagt, men nå var det ikke snakk om å lage det noe større. Ganske så lei tråder og montering nå ja. Jeg har brukt 850 gr Mor AAse, så det har gått med litt garn.

Og det å be Erik om hjelp til å vise frem teppet er ikke bare enkelt...

Hehe, fortsatt ikke så veldig enkelt nei, men det passer til mottager i alle fall...



moro har det vært, men jeg kommer nok ikke til å strikke dette en gang til nei.



*************************************************************


17 kommentarer:

Elisabeth sa...

Venter med lengsel :) Tror teppet ditt blir fint.....

kicki sa...

Ferdig allerede? Sikker på at du ikke vil strikke flere fisk? Helt sikker?

Vivi sa...

Så flink du har vært! Du får jo laget så utrolig masse. Jeg strikker enda på Miyake, dvs. at jeg strikker nesten ikke i det hele tatt. Jeg trenger et spark bak!
Teppet ble lekkert. Kan du ikke strikke et til meg også?

lise sa...

Du slo meg langt ned i støvlene, jeg har en del igjen på bølgeteppet - selv om det er tyngre enn ditt.. Ikke får jeg noe lyd av det heller.

Kjempelekkert, gratulerer!

Hege sa...

Det teppet ble jo bare SÅ fint da... Nydelige samensatte farger.

Marianne G sa...

Kjempefint teppe! Det kan du være stolt av.

ninaen sa...

Dette kan du være stolt over! Det er nesten så du burde ha det i glass og ramme.

Marita BK sa...

Kjempejobb på et kjempeflott teppe!

Dolci sa...

Wow, imponerende!!! Du har jo gjort dette på raser tid, du... Og jeg som ikke har fått 20 fisk enda...
Teppet ble utrolig flott!!

Nina sa...

Hei! Kom tifeldigvis innom bloggen din og det angrer jeg ikke på. Du lager så mye flott og skriver veldig godt. Det må jeg si. Kjenner deg ikke, men skal si det kom noen tårer av den krefthistorien. Fikseteppet ditt ble kjempeflott. Kommer innom igjen:)

TinaMAndersen sa...

Det er blevet et fint tæppe. :o)

Jeg glæder mig til mit eget bliver færdigt.

Ronille sa...

Gratulerer med teppet. Det vart kjempe fint, flott med kanten rundt :)

Felisi sa...

Kjempeflott teppe, og kuuule bilder! :o)

Margrethe sa...

Teppet ble kjempefint! Deilige, rolige farger og det hvite binder det så fint sammen. Nå er det nesten så jeg skulle ønske jeg strikket veldig mange hvite fisker, jeg også... Man blir aldri fornøyd med sitt eget, må vite :)

Dyveke sa...

Teppet ditt ble flott - klart du må lage flere, guttene dine må jo få hver sitt :-)

Elite sa...

Så flott teppet ditt ble. Det gjør seg godt med de hvite fiskene i mellom. Flotte bilder, guttene er flinke "modeller".

alva sa...

Ser ut som en som er veldig fornøyd med fisketeppet!
Liker godt fargene på ditt! Nå endelig skal eg begynne på mitt fisketeppe :)