19.9.07

Erik på VILVITE!

Jeg tok med Erik på jobb en dag. Han er veldig nysgjerrig på ting, og han ville veldig gjerne se hvordan det var på jobben til mamma. Han har bare hentet meg og da kommer jeg jo bare ut en dør. Så i forrige uke tok jeg han med på VilVite.


Flerkuleriet var nok en av favorittene hans. Det er også en av mine favoritter, så det er jo bra. Vi ble nok stående her lenge, for jeg fikk ikke kjøre mer enn en kule om gangen. Måtte jo se hvor den ble av...


Her drukner han en borreplattform ved hjelp av luftbobler... Husker ikke i farten hva denne exhibiten heter...


I Fluvialen lagde vi demninger og lekte med vann. Min ander favoritt på jobb. Her kan jeg stå masse i løpet av en dag og leke sammen med barna. Herlig jobb dette her altså!


Og hvilke barn liker ikke ett tullespeil?


Kanonkunsten måtte prøves gang på gang og bildet måtte bli sendt hjem til pappa sin email. kjempemorsomt!


Og en fin dag avsluttes i kafeen VilSpise med en is!



En tur til VilVite anbefales alle! Og kommer dere til Bergen på ferie, så ta turen innom. Det er verdt noen timer!

1 kommentar:

Anne-Ruth sa...

Mmm... er på tide vi somler oss til Vivite ja! Guttungen har vært der, men ikke jeg.