18.9.07

"gjøre noe ferdig" - utfordring

Jeg merker selv at det hoper seg opp med påbegynte prosjekter i kurven min, så jeg trenger litt drakraft. Av den grunn legger jeg ut en utfordring her på bloggen.

Utfordring er som følger:
*grav i kurven din og finn ett påbegynt prosjekt (Ikke nødvendigvis en ufo, men noe påbegynt)
*ta bilde og legg i bloggen din
*gjør det ferdig (helt til trådfesting altså!)
*ta bilde og legg i bloggen.
*gi meg en beskjed her i bloggen og du er med i trekningen av en liten garnoverraskelse i posten.


Noen som blir med?

I dag er det 18. sept, og jeg trekker en vinner 7.okt. Da har vi nesten tre uker på å gjøre noe ferdig. Det er nå mer enn nok!

(det er visst september nå ja. Takk Erica!)

14 kommentarer:

erica sa...

18 oktober i dag? Tror du mener september, kjære deg :D Men bra utfordring! Skal ta den!

kicki sa...

Hmm, skjønner ikke hvorfor jeg burde være med her*fnis*

Men, men eg får vel være sporty da, eg e me!!

lise sa...

Jeg er selvsagt med, jeg er bare ikke helt klar til å begynne enda..

vivi sa...

Jeg har ikke så mange påbegynte prosjekter, men jeg har jo den evinnelige Miyaken da.... Skal prøve mitt beste og få den ferdig, så jeg er med! *gulp*

Tittei sa...

Jeg er med. Skal oppdatere bloggen i morgen.

Tine sa...

Kan jo ikke annet enn å ta den utfordringen =) Jeg får grave litt i kurven. Koselig blogg.

Bim H-D sa...

*s*
Gäller detta även något som är mer eller mindre färdigstickat och mestadels ska monteras? Har något som legat i evigheter i en kasse och bara MÅSTE bli färdigt, suck...
Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som kanske har något mer i någon hög? ;)

Dolci sa...

Jeg er med :-) Trenger et spark i baken for å bli ferdig med en del ting.. Legger bildet i bloggen senere i dag.

Kiwas hobbysider sa...

Bim H-D:
Det gjelder alt som må gjøres ferdig. Jeg for min del synes det er vanskelig å gjøre ting HELT FERDIG. montere og feste tråder er kjedelig. Så slike ting er også med i utfordringen.

Tone sa...

eg e me å!! :)
tror det er akkurat noe slik jeg trenger.. har alvorlig hobbytørke. Men nå er det på tide å komme igang med noe igjen!!

Takk for utfordringen - jeg tar den!!

GreteR sa...

Eg også er med.
Skal bare lade kameraet, så legger eg inn bilde i morgen. :)

Pixeline sa...

jeg blir med, kommer bilde på søndagskvelden tidligst.

pendlerpiken sa...

flott med en utfordring! jeg er med :) legger bilde i bloggen i kveld.

madebyjulia sa...

jeg er med:)
Bildet blir lagt i bloggen imorgen