19.9.07

Ny T-skjorte og ny lue

Erik fikk i forrige uke en ny t-skjorte fra Eddie. Den passer vel til omtrent hver eneste 3-4 åring? Hele fremsiden er trykket opp: Hvorfor det?? Noen synes nok det blir litt mange "Hvorfor det?" fra Erik sin side. Men stilig er den jo da!!

Og ja,d et var den luen da. Det bildet har jeg ikke lastet ned enda. Men jeg har strikket en lue til Erik i dag. For nå begynner det å bli så kaldt at det er greit med lue på vei i bhg. Så da fant jeg frem ett nøste Topp t tå og pinne 7. La opp 52 masker og strikket 2 rett 2 vrang til den så lang nok ut. Tror den blir bra jeg. Garnet er i alle fall mykt og godt!

Bilde kommer neste gang jeg oppdaterer...

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Har en liten kar som absolutt burde hatt en slik.. Han kan vre ganske intens å ha med seg på et arbeidsstykke. Munnen går i ett. Nå er vi nordlendinger og burde hatt en som det sto "Koffør då" på :D Så fine gaver du har fått i det siste også.

Linda Beate sa...

Den t-skjorten har Konrad også, bare i brun. Den er sååå kul!! Men han ble noe frustrert i sommer da alle han møtte sa "hvorfor det, hvorfor det" hele tiden. Og om jeg nå spør han "hvorfor det" løfter han genseren og roper "EG HARKJE DÆN PÅ MEG NO". Hehe