19.9.07

Se alt jeg har fått da!!

Masse garn har kommet inn i mitt hus!

På swap hos HK i går så fikk jeg disse to nøstene med Mystic alpakka fra en hemmelig venn. Det var en hemmelig swap, så derfor også hemmelig venn! Gleder meg til å finne ut noe å bruke dette til...


Ett nøste 4-tråds Zebra opal har ankommet huset. Snille Merete har solgt det til meg. Så nå kan jeg få sokker som passer til skoene mine.


Men se her hva snille Irenetur har GITT til meg. Jeg er nesten litt flau jeg... men hun kom nok ikke til å bruke det selv, men SE DA!!

10(!!) kg Heilo garn. Ja her skal det strikkes!! Bildet og farger ble dårlig, men det er rødt, bellombeige og blågrå. Altså farger jeg bruker masse av! JIPPI! Kjøpte i går mønster på skøytegenseren, så jeg tror nok at det blir ett par av dem. Vi får se. Men jeg har ikke lov å begynne på noe nytt enda...

Hehe, når jeg ser på bildet her, så ser den blå så liten og stakkerslig ut, men den veier 1,9 kg, så det er nok garn her også altså. Bare sånn til de som lurte...

2 kommentarer:

Cruzidull sa...

10 kg Heilo?

Det blir mange calorimetryer det!
Sett i gang!

irenetur sa...

oooi, var det så mye!! Bare glad noen får brukt det, jeg. Har som sagt hatt det stående noen år allerede, og har ikke brukt noe av det.