19.9.07

Ting som er strikket ferdig, men som mangler...

En del ting i kurven min mangler noe viktig. Nemlig den siste finishen!


Erik sin genser ble fellt av for stramt, rekket opp igjen og består nå av en hals med løse masker og en lang tråd...

Pulsvarmere strikket/heklet i Freestyle (absolutt ingen favoritt) mangler litt trådfesting.


Pulsvarmere strikket i smart til niese. Mangler trådfesting. Disse har ligget siden i sommer og skulle vært sendt for lenge siden!!


En genser strikket av min søster i Mandarin Petit i str 4 år til min niese som nå er åtte. Tror den blir litt knapp til henne. Men min søster sin datter på fire skal nå få noe moren strikket, bare som vest i stedet for genser. Håper den blir grei nok. Jeg kommer ikke til å strikke ermer. Striper og mandarin Petit og meg hører ikke noe særlig sammen...



Dette er det jeg i første omgang skal fikse under mine egen utfordring. Nå har jeg vist det fram, så da blir det litt mer mas!

Ingen kommentarer: