17.10.07

Garnpakke i posten i dag!

I dag kom det pakke fra Sverige og Garnkorgen. Kjemperask levering. Bestilte på fredag og i dag var den her. Supert! Også så fint garn da. Egentlig skulle dette garnet være til swap hos HK på mandag, men jeg vet jammen ikke om det skal det likevel...

4 nøster Regia Kaffe Fassett og noen ørsmå pinner. Jeg trodde det var 10 cm jeg ønsket meg, men jeg ser jo nå at jeg ønsket meg nok 15 cm i stedet... Ble veldig lite dette her...


Her er de stakkers små pinnene ved siden av en heeelt vanlig taperull.


Etter at noen snille sjeler la inn en link til Papirgleder.no på HB, så ble det visst noen nye pepperkakeformer på meg. Det er aller mest Tittei sin feil, for hun skulle ha og da måtte jo jeg ha. Det er vel logisk. Og hva skjer når mor legger ut pepperkakeformer for å sortere i hva som er mine og hvilke som er tittei sine? Jo da leker man med dem...

Men se hvor stilig de er da! Dette blir perfekte kalendergaver til Erik.
Min favoritt:


Og helt til slutt:
SE HVA VI HAR!!
(grunnmur)

Og i dag har vi bestilt 7,5 tonn grus til parkeringsplassen også.
I går måtte vi tenke på vinduer og hvor store disse skulle være og om de skulle være hvite og slikt... Det er litt å tenke på når man bygger... Er egentlig ganske glad for at vi ikke bygger helt nytt hus.

6 kommentarer:

Dyveke sa...

Gratulerer med grunnmur!!! Det garnet er rålekkert, jeg så det samme på Pinnsvin i dag. Lyst til å ha et lite sokkegarnbytte - bare du og jeg???

vivi sa...

Slitan med grunnmur, nå kan det bare bygges en vei, og det er oppover! Garnet var lekkert, jeg siklet på det samme da jeg var på høstferie. Takk for oppskrift på pulsvanter:o)

sipusa sa...

Oi, de pinnene var skikkelig små:-o
garnet nydelig:-D
...og den kakeforma var super!!

Tutten sa...

Nydelig garn.jeg tar gjerne imot det på swappen på mandag (hi-hi)Slitan med grunnmur.Ønsker deg en strålende helg.

Cruzidull sa...

Hihi!

Fint med grunnmur. Regner med jevnlige oppdateringer når det kommer noe mer oppå?
Er vel litt kaldt i den delen av stuen enda?
; )

Felisi sa...

Grattis med grunnmur! Og lykke til med de 7,5 tonnene med grus... ;o)

Jeg bare MÅ få tak i en sjøreøverskutekakeform! En sånn en vil gjøre STOR lykke her i huset!