25.10.07

Lite å oppdatere, men må jo si noe...

Jeg har ikke så mye å si i dag. Er i praksis på skole og der går dagene utrolig fort. Og når jeg først kommer hjem en gang mellom fem og seks, så er det middag, og legging av unger, før ny planlegging står på planen og så er det rett i seng. Det er utrolig slitsomt, men samtidig nyttig. Men det er litt rart å være i 1.klasse. De er jo så forferdelig små og har jo bare gått på skolen i 2 måneder. Det er ikke lenge...

Så denne uken har jeg ikke strikket noe. Eller jeg har strikket noe, en Brann-lue ble til på bursdagsstrikk hos Dyveke på fredag. Men den er i bruk hele tiden, så jeg har ikke fått tatt bilde av den enda. Men fin og rød er den!

Men, når jeg er på jobb, så er også andre på jobb, og det kan vi se på huset vårt. HURRA! Se hvor langt de har kommet nå da. Har to grunnmurer, gulv og litt "stillas". Kjekt!!


Dette er på fremsiden ved inngangspartiet. Her bygges det på omtrent 14 kvm. Det skal bli bod og del av stuen. Blir spennende dette her. Bildet er tatt fra den nye parkeringsplassen.

Dette er på nedsiden, altså i hagen. Her bygges det på 16 kvm. Ikke så veldig mye, men det dobler dagens stue...

Ellers så må jeg skryte av Stillow. Hun har hatt en blogg som har vært ganske neglisjert den siste tiden, eller måneden, eller hmm hvor lenge. Lenge er det i alle fall. Men nå har hun oppdatert, så løp og se. Og legg igjen en kommentar da vel! Det fortjener hun når hun har ventet så lenge med oppdatering!!

5 kommentarer:

irenetur sa...

Gå å pakk!!! hihi
Gleder meg til å se når huset blir ferdig!!

Stillow sa...

Det går jo kjempefort fremover med huset! Men jeg har gått litt i surr... Blir dette deres del eller ikke? Når alt er ferdig, mener jeg!

Uansett, så er jeg sikker på at det blir et kjemperesultat når det er ferdig! Og da er det vel på tide med en innstrikking? *fnis*

Og tusen takk for SPARKET bak, forresten. Nå er bloggen min fin og nyoppdatert (nesten i hvert fall)

Merete sa...

Så spennende med husbyggingen Kiwa.
Ha en riktig god helg!

lises sa...

Nå begynner det å ta form, ja! Det blir spennende å se hvordan det blir.

Cruzidull sa...

Haha. Ikke bare har du strikket en Brann-lue, du har også et Brann-hus.
lurer på om jeg skal male på logen når det er ferdig? Når jeg tenker etter så har jo også Lyn drakter med rødt i... Hm.
Det ser forøvrig ut til at det har stoppet opp for Stillow igjen...
:D