8.10.07

Litt nytt!

Jeg har endelig litt tid til å blogge.
Skal oppdatere senere om alt som har skjedd i helgen, men kan fortelle i stikkord nå.

Fredag: surprisefest for mannen som blir 30. 33 gjester og mye som måtte gjøres.
Lørdag: bursdagsfest for tvillingene. 16 gjester, bake, vaske/rydde hus og være vertinne.
Søndag: Stille og rolig, besøk av 3 gjester og restespising av kake.
Hele kvelden på Qxl og sent i seng.
Mandag: stå opp med gutta, i seng og sove ut. Er veldig sliten...

Men du og du så vellykket fest og helg da!!


Og så må jeg vise frem det nye!

For en god stund siden så snakket jeg med MaritaBK på msn. Jeg fortalte at jeg jaktet på julestoffrester til julekalender jeg skal sy. Det er så kjedelig at man hele tiden må kjøpe store biter med stoff, når man egentlig bare trenger bittelitt. Hun sa hun skulle sjekke hva hun hadde og så skulle jeg få litt. Og da posten kom ble jeg heltmånebedotten.



Det var litt mer stoffer enn jeg hadde forestilt meg. Men også sååå mye fint. Jeg bare må komme meg igang med sying igjen altså. Tusen takk Marita!!

Også hadde jeg ett lite uhell på eBay for et par uker siden. Kom over noe billig garn sm jeg fant ut at jeg trengte... Så på fredag dukket det opp 20 nøster à 30 gr i koksgrå silkealpakka.
Se så søte da!

Dette skal bli genser til meg, men jeg aner ikke hvilken enda. Må på jakt...

2 kommentarer:

Marita sa...

Synes de stoffene tok seg mye bedre ut hos deg enn i skuffen min :o) Kos deg.

Anne-Ruth sa...

Vel overstått fest og grattis med nyyyyyydelig garn!