2.10.07

Oscar og Fredrik 1 år


Ja i dag er Oscar og Fredrik 1 år. Tenk det da. Det er utrolig så fort tiden går. Tenk at for ett år siden så gikk mannen og jeg rundt og ventet og ventet på at noe skulle skje, og så le de hentet ut av magen litt over åtte. Uansett hvor stille og rolig ting var 2. okt i fjor, så er jeg veldig glad for at jeg ikke skal føde fler barn.

Dagen i dag startet med bursdagssang og gaveåpning av de to små. De fikk to gaver og det var mer enn nok. Hva skal man forresten med gaver når de kommer i store pappesker og med masse papir? Og se hva som var i den ene pakken da. Den ble prøvd ut med en gang!


Litt rart dette her, men tenk så heldig vi er som har kommet oss så greit igjennom det første året med tvillinger. Det neste året blir vi nok løpende etter dem tenker jeg...

6 kommentarer:

kicki sa...

Gratulerer så mye med overstått!! Tenker det er et travelt år i vente ja *fnis*

Kristin Helene sa...

Gratulerer med overstått dag!!! For noen hjertesmeltere dere har!!!

jsv sa...

Gratulerer med to skjønne ettåringer!

Og som mor til en toåring, nå er det bare å knyte på seg joggeskoene og pusse brillene til øynene i nakken og være klar til noen løpeturer. *knis*

Men du verden det er koselig med sånne små tasser.

erica sa...

Så søte de er!! Det skal bli skummelt når Mikkel fyller 1år, synes jeg løper etter han allerede jeg!

lises sa...

Gode gutter, kjempeskjønne! Gratulerer med overstått.

madebyjulia sa...

Så søte de er:)2 oktober så jeg og dagens lys:)