11.10.07

Tittei har noe jeg ønsker meg...

...men da måtte jeg poste tre ferdige ting først.
Og her kommer de!

Nr 1: Tovete tøfler


Mønster fra siste Toving hefte til Sandnes og strikket i rester av fritidsgarn. Endelig noen tøfler til meg også. Og ett tips til dere alle. Det er ikke lurt å tove dem sammen med helt nye håndkler som loer...





Nr 2: Selbuvotter

Strikket i babyull og ble endelig ferdig i dag. Har vært på pinnene i mange måneder. Det blir nok ikke fler slike på mange år tenker jeg... (Beklager dårlig bilde!)



Nr 3: 2 Calorimetrier

En blå i Mirasol og en grønn i silkealpakka. Begge ble gitt vekk til min fetters kone. Deilig å få ting ferdig!


og tillegg har jeg prøvd meg på sokker til guttene. Det er jo bare å innse at jeg ikke kan dette her. Alt for slakke rundt leggen og alt for bred i foten.

så nr 4: Fraternal twins socks

Strikket i ett ukjent strømpegarn og rester av alpakka.


Så nå Tittei, nå har jeg holdt min del av avtalen...

6 kommentarer:

kicki sa...

Herlighet for en produksjon på deg da. Masse fint du har laget.

vivi sa...

Så flink du har vært! Håper du får en fin premie for dette:-)
For det fortjener du!

lises sa...

Nå ble jeg slett ikke nysgjerrig, så du trenger ikke å fortelle mer. Ja, ikke for min skyld i alle fall. *dør litt*

Marita sa...

grattis med ferdige flotte ting.

Tittei sa...

U GOT MAIL

torunn skjärstad moen sa...

Masse fint du har laget! Göyale töfler. med hilsen fra asterix.