22.11.07

Hva i all verden har jeg funnet på nå da? Jeg har da vel virkelig ikke meldt meg på en along for neste år vel? *dån* Jaja, men den ser utrolig spennende ut og jeg gleder meg masse. Selv om jeg absolutt ikke kan dette eller vet hvordan jeg skal gjøre det, så vil jeg gjerne prøve!

Det er Merete som steller i stand dette for oss, og her har hun laget en blogg om siden. Spennende!

Og reglene er som følger:

Vi syr/ broderer motiver gjennom hele 2008 som monteres slik vi vil.

Temaet er "De nære ting".
Det som opptar oss, vær og vind: familie, hobbier, årstider og ferieminner.

Hvor stort blir dette?
Størrelse på bakgrunnstoffet for broderiet er 5" x 7" ferdig, - bakgrunnen kuttes 6" x 8" (15 cm x 20 cm) før brodering .

Hva må du gjøre om du er med?
* sy et motiv med norsk tekst hver måned i 2008
* montere blokkene slik du vil (får tips underveis)
* du kan sy ekstrablokker med norsk tekst, og applikere om en slik blokk er med
* delta og vise fram så vi andre kan akke og ve'e oss over hvor fint det er
* komme med gode tips underveis

Gleder meg til å sette i gang! Merete er helt super som steller så flott i stand for oss:)


4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Akk og ve! Du har satt deg i samme pososjon som meg. Hva begir vi oss ikke ut på.... Tror uansett at dette blir veldig morsomt, og vi får henge med så godt vi kan :)

vivi sa...

Vi får støtte hverandre så godt vi kan! Ha sytreff i tillegg til strikketreff. Det kan bli moro det! :o)

mreteveian sa...

Tøft å ha deg med på laget! Gleder meg!

Andrea sa...

Hei hei. Det hørtes spennende ut, blir gøy å følge med på! Blir nok veldig morsomt. Så kjempe fin julekalender du driver med på i forrige innlegg. Så mye fint! Ønsker deg en fortsatt kjempe fin søndag...