21.11.07

Julekalender/Christmas calendar


Så langt har jeg nå kommet på kalenderen.
Jeg lurer veldig på om jeg blir ferdig i tide.

Det jeg lurer aller mest på nå er hvordan jeg skal få det fint videre. Det er en del pynt og slikt som skal festes, og ansikt males, ringer festes. Eller kanskje jeg skal feste knapper på som gavene festes på. Mye jeg må finne ut av. Og skal evt all pynt festes og gjøres ferdig før monteringen? Stakkers MaritaBK som må slite med meg på msn... Takk for all hjelp og støtte!

6 kommentarer:

Marita sa...

Så flink du har vært. Jeg stemmer for knapper - gjennom alle tre lagene! Da sitter de godt - bedre enn ringer.
Og det er ikke synd på meg *lol*

vivi sa...

Så flink du er! Gleder meg til du skal lære meg å sy! Stemmer for treknapper, det tror jeg blir fint:o)

kicki sa...

Den kommer til å bli kjempefin, Kiwa! Jeg skal heie deg fram jeg ;-)

Bea sa...

Den kommer til å bli kjempeflott! Du er jo komt langt allerede, så den blir nok ferdig :)
Knapper høyres lurt ut..

Elisabeth sa...

Heier på deg her også så blir nok kalenderen ferdig :)

kicki sa...

Heia Kiwa!! Dette går bra, og hvis du får knapp tid, så kan jo lynlim være et alternativ ;-)

Ha en fin kveld!