5.11.07

Prosjekt ferdig og underveis!


Min aller første genser strikket i rundstrikk. Strikket i Freestyle fra Dale. Kjempefornøyd med resultatet, men ikke størrelsen. Damen på modellstrikk mente at denne genseren var sååå stor i str at hun aldri ville strikke den i str 6 år. Så da hørte jeg på henne, noe jeg aldri gjør igjen, og strikket den i str 4 år. Og tja, jeg tror nok at tvillingene kan få den om ikke så alt for lenge. Men den ble nå i alle fall ferdig.



Også har jeg begynt på ett nytt og større prosjekt. Eller, på min måte var det ikke så veldig stort, men etter å ha snakket med MaritaBK i går, så skjønte jeg at dette var mye større enn jeg hadde sett for meg.

Men her ser dere i alle fall første trinn på julekalenderen til Erik. Den skal selvsagt være ferdig innen 1. des. Så får vi se hvordan det går da...
Og siden det er så lenge siden, så skal dere få se lille pus, som ligger her ved siden av meg ved pcen. Han vil ikke helt være med meg, men må være i nærheten. Så da ligger han på stolen ved siden av meg, men under bordet. Også dytter han meg med poten sånn av og til...


Ha en fin uke alle sammen!!

12 kommentarer:

Kicki sa...

Genseren ble kjempefin, Kiwa. Må ikke høre på de sure damene på Modellstrikk.

Tittei sa...

Og så Modellstrikk da. Har vi ikke lært. Tsk tsk.
Tvillingene får plenty med fine gensere etterhvert

lises sa...

Fin genser, lovende kalenderprosjekt og fiiin pus!

Tutten sa...

Genseren ble flott og julekalenderen blir nok fin den også.Herlig bilde av pusen.Ha en fin uke.

rigmor sa...

Nydelig genser:Likte fargene.Søt pus du har.

Jane sa...

Lykke til med kalenderen. Du får det nok til skal du se.

Siren sa...

Utrolig flogg genser, det blir spennende å se kalenderen ferdig :-)

Marita sa...

Din pus er lik min! Og kalenderprosjektet bør ikke være så avskrekkende! Dette fixer du glatt :o)

Dolci sa...

Genseren ble kjempeflott! Gleder meg til å se kalenderen ferdig :-)
Ha en flott helg!

Torunn sa...

Flott gensar!!! Og flott kalendar du skal lage! Eg laga ein slik ein til min kjære for 2 år sidan,- dei er utruleg flotte. :)
Takk for koseleg kommentar i bloggen min og takk for flott garn. :)

Milla sa...

Så nydelig ein genser!!! herlige farger!!! Takk for ein koselig hilsen i bloggen min!

Anette sa...

Genseren ble helt nydelig, fantastisk flotte farger du har brukt. Hvilken oppskrift har du brukt på den??