16.12.07

En julegave kan vises fram.


Endelig en julegave som kan vises frem. Den er til mormor på 89 år, så jeg tror at sjansen for at hun vandrer i bloggen min, er relativt liten.


Men jeg har da sydd ett kjøkkenforkle til henne, med applikasjon på. Alt er laget etter eget hode, så her finnes det ikke noe mønster. Utenom det jeg har klippet ut i matpapir da...

Jeg ble nesten litt fornøyd, men det er nok en del dårlige sømmer og slikt, men jeg trener jo fortsatt på dette med symaskin og sømmer....

5 kommentarer:

Kicki sa...

Så fint det ble, tenker mormoren din blir kjempefornøyd ja!! Du har jo blitt en racer med symaskinen.

Marita BK sa...

Du har gjort en flott jobb - all ære til deg!

syglad sa...

Det var et kjempe lekkert forkle som din mormor får til jul. Ha en fin kreativ uke.

vivi sa...

Flinka! Det ble skikkelig fint! Flink å applikere er du også:)

mreteveian sa...

Forkleet ble jo kjempeflott!