15.12.07

Litt shopping!

Litt shopping skjer i eksamenstiden. Alt på nett selvsagt...


En startpakke i stichery. Veldig spennende, og jeg gleder meg masse til å starte opp i 2008.

Kjøpte også en bitteliten rød pakke med halve 20cm. Veldig søtt!

Litt stoffer fra eBay. Tredje gang jeg handler fra denne selgeren, og det er helt supert!

Og siden det er så mange som skal ha barn rundt meg nå, så har jeg kjøpt litt babyfanell som ikke er rosa eller sukkersøtt! Men litt søtt var det jo!


Og dette er virkelig det jeg er mest fornøyd med. En engel fra julemessen jeg var på sammen med Vivi og Cruzidull. Superfin! Den står her og pynter opp i stuen. Dette er årets engel!

6 kommentarer:

Kicki sa...

Oj, så mye fint du har kjøpt. Gleder meg til å følge det stichery opplegget du er med på.

lises sa...

Det var en flott engel! Fine stoff, men ingen av dem er like de jeg har bestilt meg i julegave.

Muffin sa...

Å så masse fint du har kjøpt! Den engelen var bare superstilig.

mreteveian sa...

Supert broderiutstyr du fikk deg *litt misunnelig kikking*!
Ha en fin søndag!

vivi sa...

Masse lekkert du har fått i hus! Jeg må virkelig huske og dra til verkstedet og kjøpe en engel på onsdag! Masse herlig stoff du har kjøpt også, jeg kjenner følelsen:o)
Ha en fin søndag, Kiwa!

http://sipusa.neuro.no/ sa...

Åja, den engelen var superstilig!! Og at det er gøy å handle på nett er det vel ingen tvil om:-D

-sipusa