17.12.07

Litt småting!

Jeg har sydd litt i kveld jeg. Egentlig skulle jeg ha lest mer til eksamen i morgen, men det er kjedelig, så jeg har i stedet sydd. Logisk, ja, men smart? Tja...

Har sydd ett hjerte fra Tildas hus og en kleenexmappe som MaritaBK har hatt mønster på i julekalenderen sin. Kjempekjekke begge to!


Jeg har også prøvd meg på ett nålebrev fra Tildas hus. Lett og greit det også, men jeg sloss litt mot håndsøm og knapper. Men den blir vel heeelt ferdig i morgen tror jeg...

Jeg måtte quilte litt på mappen. Jeg trodde jeg hadde riktig vliselin, men den jeg hadde festet seg ikke til noen av stoffene, uansett hvor mye jeg strøk på det. Så da måtte jeg feste de litt sammen på annen måte.

Og da gjør jeg meg klar til eksamen i morgen.
Tenk masse positive tanker!



10 kommentarer:

lises sa...

Nålemappe må jeg også prøve meg på! Jeg har en, men den har jeg ærlig og rederlig kjøpt. Er det julegave?

Kiwas hobbysider sa...

Julegave? Tja, hvem vet?
Kanskje det kanskje?
Men hvem skal få noe slikt av meg da? Det er jo bare jeg som syr og strikker i min vennegjeng!

Marita bk sa...

Godt jobba. Nydelig stoff du har brukt på nålebrevet!

Hun som strikker og syr. sa...

*kremt*
Hilsen noen som også strikker og syr.

vivi sa...

Så flink du er! Lykke til på eksamen i morgen:)

Andrea sa...

hei hei. Sa mye fint du har sydd, kjempe fine hjerter, pynter veldig. Haper det gar bra pa eksamen, sender mange gode tanker! Godt med bare sy litt og tenke pa litt annet noen ganger ogsa. Juleklem

mreteveian sa...

Håper at eksamen gikk greit! Flotte saker du lager :-)

Cruzidull sa...

Slutt med det der med en eneste gang!
Du jukser!!!
Du kommer jo til å være utlært før vi i det hele tatt får begynt på sykurset, jo :(

amylin sa...

Så mye fint du har sydd. Håper det gikk bra på eksamen. God jul!

Tutten sa...

jeg har ikke fått tatt bilde av det fine nålebrevet enda ,men jeg er kjempefornøyd.Det var med meg på en tur til Danmmark og det ble brukt flittig.